ADMINISTRATIVE ARCHITECT
Je bent de spin in het web die ervoor zorgt dat al onze processen soepel en efficiënt verlopen, van leveranciersbeheer, het bijhouden van de boekhouding, bestellingen, betalingen van de facturen en een stukje HR.
​
​
Functieomschrijving
​
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die cruciaal zijn voor onze operaties. Zo verzamel en verstuur je bestellingen aan onze leveranciers, werkt de boekhouding bij en zorg je voor de betalingen van facturen. Je doet ook een deel van de loonadministratie. Jouw nauwkeurigheid en organisatorische vaardigheden zorgen ervoor dat ons restaurant efficiënt functioneert en onze medewerkers en leveranciers tevreden zijn.
​
​
Verantwoordelijkheden
​
Accuraat bijwerken van financiële gegevens, inclusief inkomsten, uitgaven en andere boekhoudkundige posten.
Leveranciersadministratie, je houd overzicht van de bestellingen.
Verwerken van de loonadministratie en zorgen voor tijdige en correcte uitbetaling van de salarissen aan het personeel.
Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden die nodig zijn voor de dagelijkse operaties van het restaurant.
​
​
Kwalificaties
​
Je hebt ervaring in een gelijkaardige administratieve rol. Bij voorkeur in de horeca of een verwante sector.
Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden.
Nauwkeurigheid en aandacht voor detail bij het verwerken van informatie.
Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
Kennis van boekhoudsoftware.
​
​
Wat bieden wij
​
Een centrale rol in de werking van ons restaurant.
Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling.
Een salarispakket dat overeenkomt met je ervaring en de waarde die je aan het team toevoegt.
Een vast werkrooster dat zorgt voor een goede balans tussen werk en privé.
Laat van je horen. Stuur je CV naar peter@restaurantnoos.nl of bel ons via: +31 886880660